Vanmorgen om 9.30 uur met Drikus Veer en zijn vrouw koers gezet naar Hooghalen, daar aangekomen werden we allerhartelijkst ontvangen door het organisatie comitee, en werden direct uitgenodigt voor een heerlijke kop koffie, en werden we voorzien van de nodige consumptiebonnen, op een mooie plek aan de baan, hadden ze speciaal voor ons stoelen klaar gezet, om maar niets te hoeven missen, van het motorgeweld, prachtig, tevens konden we in het dorpshuis, tussen de middag van een heerlijke lunch genieten, zoals je leest hadden ze niets aan het toeval overgelaten, HULDE.
Drikus werdt samen met Frans Visbach, in een mooie open oldtimer het circuit rondgereden, want het blijft natuurlijk uniek, dat de twee mannen, nog op het oude circuit hebben gereden, in 1954, als dank kregen ze een mooie bos bloemen.
Velen maakten van de gelegenheid gebruik, om een praatje met Drikus en Frans te maken, wat wel aangeeft, hoezeer men nu nog betrokken is, met het racen, wat eens door het mooie dorpje heeft plaats gevonden, en ze de raceheldenvanweleer niet vergeten zijn.
Al met al, was het een geweldige dag, die ik voor geen goud had willen missen, om 18.00 uur waren we weer thuis, en hebben samen nog gezellig nagepraat.
Namens Drikus en zijn vrouw, en mijn persoontje, wil ik het comitee ontzettend bedanken, voor deze unieke dag.